wtorek, 13 stycznia 2015

Pierwsza praca dla Babci

Dzisiaj prezentuję swoją pierwszą pracę dla Babci. Tym razem nie jest to kartka, tylko drewniana zawieszka w kształcie serca ozdobiona papierami z kolekcji Magicznej Kartki i kwiatuszkami.














Jako, że jest to inna forma, zgłaszam ją na wyzwanie Scrap Shopu:" Dzień Babci i dziadka"


Inspiracją była też dla mnie tablica Klaudii/Kszp na blogu Rapakivi W wyzwaniu z gościem # 37: Kształt serca i kolorystyka.


Zaciekawiło mnie też wyzwanie na
Praca z drewnem lub drzewem.
Jako,że moja praca wykonana jest na drewnianym serduszku, również ją zgłaszam.




2 komentarze:

  1. Świetny pomysł oraz wykonanie! Jestem pod wrażeniem! Dziękujemy za udział w wyzwaniu ScrapShop!

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo ładne, mam nadzieję, że dziadkom też się podobało :) dziękuję w imieniu Rapakivi za wspólną zabawę

    OdpowiedzUsuń